Головна | Реєстрація | Вхід | RSSВівторок, 26.11.2024, 07:38

Школа №4

м. Знам’янка


Меню сайту
Категорії розділу
Блог Варавви Тетяни Володимирівни [1]
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 264
Форма входу

Каталог статей

Головна » Статті » Блоги вчителів » Блог Варавви Тетяни Володимирівни

Досвід вчителя
  
Варавва Тетяна Володимирівна
  • Дата народження - 16 квітня 1967 року 
  • Освіта - вища. Кіровоградський державний педагогічний інститут ім. О.С.Пушкіна
  • Кваліфікація - вчитель початкових класів 
  • Спеціальність – педагогіка і методика початкового навчання 
  • Педагогічний стаж – 25 років

Учитель - свічка , яка світить іншим , згораючи сама.

Джованні Руффини

    Чотири свічки спокійно горіли і потихеньку танули ... Було так тихо , що чулося , як вони розмовляють.

Перша сказала :

- Я - спокій . На жаль , люди не вміють мене берегти . Думаю , мені не залишається нічого іншого , як згаснути !І вогник цієї свічки згас.

Друга сказала :

- Я - віра , на жаль , я нікому не потрібна. Люди не хочуть нічого слухати про мене , тому мені немає сенсу горіти далі .

Подув легкий вітерець і загасив свічку.

Засмутившись , третя свічка вимовила:

- Я - любов , у мене немає більше сил горіти. Люди не цінують мене і не розуміють. Вони ненавидять тих , які їх люблять найбільше - своїх близьких.

І ця свічка згасла ...

Раптом ... в кімнату зайшла дитина і побачила три згаслі свічки. Злякавшись , вона закричала:

- Що ви робите ? ! Ви повинні горіти - я боюся темряви ! Промовивши це , вона заплакала. Тоді четверта свічка сказала :

- Не бійся і не плач! Поки я горю , завжди можна запалити і інші три свічки: я - надія.

     Коли читаєш ці рядки , відразу уявляєш на місці четвертої свічки вчителя. Саме вчитель запалює в серцях дітей вогонь бажання пізнати цей світ , захотіти його змінити , зробити себе і оточуючих краще.

Бути вчителем , значить не тільки навчати , але і самому постійно вчитися , вдосконалюватися , йти в ногу з часом. А головне , бути цікавим своїм учням.

    Я - вчитель початкових класів . Перший учитель ... Або , як ще кажуть , друга мама. Як це звучить гордо і ласкаво ! Але , в той же час , як відповідально бути першим учителем. Адже саме мені довіряють батьки найдорожче , що у них є , - своїх дітей. І від мене , першого вчителя , залежить, як складеться шкільне життя дитини. Тільки повага і довіра , щира любов до дітей можуть створити обстановку взаєморозуміння , побачити в кожній дитині особистість. Ще Сократ більше двох тисяч років тому писав: « У кожній людині - сонце , тільки дайте йому світити» . Кредо означає « вірю». У що я вірю ? Я вірю - що кожна дитина талановита . Талановита по -своєму. Моє завдання , як вчителя - виявити унікальний потенціал кожного учня , допомогти дитині проявити свої найкращі якості , розкрити себе . Розвиток дитини , вдосконалення його кращих якостей може проходити тільки в діяльності . Саме тому , провідною ідеєю мого педагогічного досвіду є моделювання методичної системи , вибір найбільш ефективних технологій , засобів і форм організації спільної діяльності вчителя і учня. Організація дослідницької діяльності, використання комп'ютерних технологій на уроці , участь у різних заходах - ефективний спосіб зацікавити учнів . Доводиться , звичайно, багато вивчити , підготувати. Але , бачачи результат , не шкода ні часу , ні сил. А вдячні , захоплені погляди учнів - справжня нагорода за працю. Дуже хочеться , щоб мої учні вміли радіти і співпереживати , дружити і вірити у свої сили , завжди вибираючи вірні життєві рішення .

       Кожен день я відкриваю двері класу, і до мене звертаються погляди моїх учнів , їхні світлі , ясні очі - цікаві , добрі , що оцінюють кожен мій крок. Вони багато чого чекають від мене . Я дарую їм щастя відкриттів і спілкування , адже я вчитель , що допомагає дітям у всьому. Я разом з ними роблю відкриття , разом з ними роблю перші кроки не тільки у світ знань , а й у реальний світ , у свій світ, в своє життя.

Так приємно пишатися своїми учнями , які здобувають маленькі перемоги на кожному уроці , коли без помилок пишуть диктанти , з легкістю орієнтуються в складному матеріалі , не бояться творити і помилятися. І важко висловити словами почуття захоплення , коли бачиш сяючі очі дітей і не можеш вибратися з тісного кола хлопців , охочих щось запитати , щось сказати , просто постояти поруч. Саме в ці хвилини починаєш відчувати, що ти потрібна дітям , що вони дуже потребують тобі і чекають будь-якого слова схвалення , похвали , щоб посміхнутися у відповідь своєю дитячою посмішкою. Заради таких миттєвостей і варто жити , адже саме в такі моменти життя у мене співає , радіє душа . Чи це не щастя?

  Змінюються діти , змінююся і я разом з ними. Мені подобається розмірковувати про світ очима дітей . Знаходити в цьому радість і задоволення. Думати про своїх учнів . Співпереживати їх успіхів і невдач. Нести за них відповідальність . Любити ... Так, для мене « вчитель » - не професія , не суспільне становище , не хобі , не робота ... Для мене бути вчителем - це і означає жити і бути щасливим

Ми любимо дитину не за те, що вона розумна чи красива, слухняна чи працьовита, а просто за те, що вона - дитина і неповторна особистість. Прислухаємося до клятви Ш..Амонашвілі: «Я, Амонашвілі Ш.О., добровільно обрав професію вчителя і … беру на себе турботу про долю Дитини.

         Клянуся:

-         Любити дітей, кожну дитину від усього серця, бути їй відданим, допомагати.

-         Стверджувати в ній, дитині, особистість.

Клянуся не зашкодити дітям! Не зашкодити Дитині!»

Візьмемо цю клятву Ш..Амонашвілі за основу в своїй роботі.    

 

Категорія: Блог Варавви Тетяни Володимирівни | Додав: Talpis (11.12.2013)
Переглядів: 1894 | Коментарі: 11 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
корисні посилання
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Національна гаряча лінія Національна дитяча гаряча лінія

©Знам'янська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 4 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz